Hoe Stevig Zit Jij In Het Inkoop Zadel?
Inkoopplan
Coaching en Maandanalyse Abonnement met persoonlijk advies. Modemanagement Cor van Laar geeft duidelijkheid in jouw maand cijfers. Ontwikkelingen in de markt van inkoop en verkoop, zijn dan beter bestuurbaar en klaar voor beslissingen. Je cijfers lever je maandelijks in en je ontvangt binnen enkel dagen mijn persoonlijk cijfermatig advies hoe je de uitgezette koers kunt bijsturen.
Maandanalyse
Indien jij meer wilt weten over coaching, maandanalyses en het abonnement, maak dan een vrijblijvende afspraak waarin wij met elkaar bekijken hoe we in het seizoen jouw bedrijfsresultaat beter kunnen aan sturen.
Coaching
Maandelijks coach ik je en sturen we op jouw cijfers, zodat het resultaat van jouw onderneming meer winstgevend wordt. Ben jij bewust cijfermatig bezig of ga je alleen maar uit van je gevoel? • Omzet, marge en brutowinst ontwikkelingen ken je ze? • Doorverkoop, factor en barometer, ken je ze? • Welke productgroepen hebben nog bijkoop mogelijkheden? • Is het tijd voor actie om de voorraad op een gezond niveau te brengen?
De mode sector is meer dan ooit in beweging en wordt geconfronteerd met vele nieuwe uitdagingen.
Inkopen wordt met de dag complexer en ongewisser, de toekomst van veel MKB modeondernemers staat ter discussie.
Daarbij komt dat het vertrouwen in de mode sector sterk is afgenomen en de deskundigheidseisen van mode inkopers steeds belangrijker worden. De markt vraagt om steeds meer inzicht en transparantie naar leveranciers over samenwerking en meedenken tijdens het inkopen.
“Duidelijk en eerlijk advies dat overzicht en structuur geeft bij het maken van het inkoopplan.”
Maryse Jansen Niek Jansen Mode Didam
De meest voorkomende vraag die ik vaak gesteld krijg is:
“Hoe kan ik meer rendement uit mijn inkoop halen?”
Mijn antwoord is ALTIJD hetzelfde: Je hebt een goed inkoopplan nodig.
Volgens InRetail is de essentie van inkoop helder: koop in wat je denkt te kunnen verkopen. De periode waarin je je collectie tegen de volle marge verkoopt, is steeds korter.
Houd daarom tijdens het budgetteren al rekening met doorverkoop en margeontwikkeling tijdens seizoensverloop.
Zo blijft je voorraad in orde en je bedrijfsvoering rendabel.
Gebruik jij nu zo’n duidelijk inkoopplan?
Zo niet, dan is het bijna onmogelijk om succesvol te zijn.
Omdat ik deze vraag zo vaak gesteld krijg, besef ik hoe belangrijk het is om het antwoord hierop LUIDT en DUIDELIJK bekend te maken en zo veel mogelijk modeondernemers dit te leren.
Dat is de ook reden dat ik steeds meer ondernemers train die dit inkoopplan gebruiken.
https://www.modemanagement.nl/product/inkoopplan-aanbieding/T